Z raporu ali lidar konusu

Z Raporu Konusu ve Özeti. Neokur kitap hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı merak ediyor. Ali Lidar benim için özel bir isim. Bizzat tanımak çok keyifliydi.


Bu kadar egosuz ve samimi bir insanın satırlarını okumak harika. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi? Havası ilaç, denizi kitap.


Hani öyle alelâde de okumadım hiçbirini. Sindire sindire okudum ve bu kitaba kadar da aslında olumlu fikirlerle geldim. Yazarın genel üslûbu bütün kitaplarında samimi, fazla bizden ilerlerken bu defa fazla zorlama geldi. Hadi bu anı da olsun, dur şunu da ekleyeyim.


Z raporu ali lidar konusu

Birini ya da bir şeyi sevmek,değer vermek,onu her şeyiyle sevmek demektir çoğu zaman. Kişisel Edebiyat Atlası sayesinde benimde çok sevdiğim yazarlar hakkında bir sürü güzel şey duydum. Bilmediğim yazarlar hakkında fikir edindim. Bu Pin, Gözde Öktem tarafından keşfedildi.


Liste Fiyatı: 200. Hayalimde tek bir kişinin hayatına dokunacağımı kurarken tam kırk sekiz farklı hayat buldum kitabın içinde. Jean Paul Sartre – Duvar kitap yorumu. Paul Auster’in “Görünmeyen”in Ardı.


Z raporu ali lidar konusu

Tüm siparişlere not defteri ve kitap hediye! Abone olmayı ve bizi diğer sosyal platfor. Merhaba, Giriş yap. Yap İadeler ve Siparişler. Bu ürüne henüz yorum yapılmamış! Adet Tavsiye et Hata bildir Favorilerime Ekle. Eskişehir Üniversitesi Felsefe Öğretmenliği bölümünden mezun olan. Bir şeyi gerçekten çok seviyorsan başka çaren yoktur da ondan seviyorsundur. TL 1TL %indirim. Dünyanın yükü kendisinden ağırsa, tek çare terazinin kefesine bir tutam adalet koymaktır.


Aslında Herkes Haklı, anılardan bir kırkyama. Tükenenleri Göster. Eğer şefkat gösteremeyecekseniz, uzak durun en azından. Bu iyi bir şey mi yoksa kötü mü emin değilim.


Ama şunu biliyorum ki o birbirine benzeyen gü. Olmamış Kahraman Emeklisi. Bu öyküler görünmez bir yara bandıyla gezdirecek okuru, onların ruhlarını parçalayıp tekrar onaracak.


Z raporu ali lidar konusu

Samimi dili ve sarsıcı kurgusuyla her biri tekrar tekrar okunacak öykülerden oluşan Büyük Kederler Küçük Öyküler dalgalarıyla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi