Windows 10 pencere ici rengi değiştirme

Pencere rengi değiştirme. Autoplay When autoplay is enable a suggested video will automatically play next. Windows ’da renk filtreleri kullanma. Microsoft tarafından sağlanan içerik.


Ekrandakileri görmekte zorlanıyorsanız bir renk filtresi uygulayın. Renk filtreleri, ekrandaki renk paletini değiştirir ve yaln. Bu yönteme gerek kalmadı.


Olurda güncelleme yapmayan veya bir. Webhakim 29views. Yeni işletim sistemindeki pencerelerin renkleriyle çalışmak için üçüncü. Alt - pencere başlığının rengini ve pencerelerin arka plan rengini çeşitli şekillerde nasıl değiştireceğinize dair ayrıntılar.


Bu beyaz rengi değiştirebilmek için ne yapmalıyım ? Peki iki veya daha fazla pencere açık iken aktif olmayan pencere rengini nasıl değiştiririz ? Aktif olmayan pencere başlık rengi normalde renksizdir, anlatacağımız yöntem ile istediğiniz rengin aktif olmayan arkaplanda kalan pencere rengi olarak ayarlayabilirsiniz. Yeni aldığınız bir bilgisayarda ya.


Bu bilgisayar"a tıkladınız. Açılan pencerenin arka plan rengi beyaz renkte. Ben sadece eski ekran ayarlarını son derece özledim - pencere rengi ve görünümü.


Eğer öyleyse, zaten kötü bir pislik buldum, temalar ve pencere renkleri ile uğraştığımı hatırlıyorum. Sayfanın en altında videolu. Duruma göre sorunu tespit ederseniz çözüm yollarını deneyebilirsiniz. Yasal sürüm kullandığınız halde yeni başlayan bir.


Windows 10 pencere ici rengi değiştirme

Bilgisayar renklerini değiştirme Bilgisayarınıza yeni bir görünüm ve farklı renkler katmak istiyorsanız bunu yapmaya pencere çerçevelerinizin, başlat menüsünün ve görev çubuğunun renklerini değiştirmekle başlayabilirsiniz. Daha bir çok öğenin de rengini değiştirmeniz mümkündür. Kullanıcılar tarafından en çok ilgi çeken yeniliklerden biri ise siyah tema.


Nihayet bu güncellemeyi bilgisayarına kuran kullanıcılar işletim sistemini siyah tema ile kullanabiliyor. Siyah tema nasıl kullanılır? Explorer de standart olarak beyaz olan klasör geri plan rengini başka bir renkle değiştirmek istiyorum. Ancak bunun alternatif bir yolu var.


Bunun için de başlat düğmesine basıp ardından denetim masasına tıklamalıyız. Anında görev çubuğu renginin değiştiğini farkedeceğiz. Aktif pencere başlığı metin renginin sarı, pasif pencere başlığı metin r. Arka Plan Rengini Değiştirme -04. Açılan menüden arka plan rengini istediğimiz bir şekilde değiştirebiliriz.


Windows 10 pencere ici rengi değiştirme

Hatırlarsanız bir önce ki şeklimizde arka plan rengimiz kırmızıydı ben rengi değiştirdiğimde en üst bölümde olan kişiselleştir yazan yerin artık rengi değişti. Bazıları çok küçük, bazıları ise çok basit ve tanınmaz olduğunu ve daha "canlı" olmasını istediğini söylüyor. Gri yapmak istiyorum beyaz renk gözümü ağrıtıyor. Bu ileti dizisi kilitlenmiş.


Windows 10 pencere ici rengi değiştirme

Soruyu izleyip yanıtı yararlı olarak oylayabilirsiniz, anc.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi