Gönüllü yardım kuruluşlarında çalışmak istiyorum

Kendi yapmak istediklerimize uygun olan bir. Acil İhtiyaç Vakfı’nda gönüllü olarak siz de ofis çalışmalarına yardım, stand Görevlisi, gönüllü abla-abi, sağlık yardımı gibi konularda ihtiyaç sahipleriyle.


Herhangi bir kurumda, yardım kuruluşunda görev almak size kendinizi daha iyi hissettirecektir, üstelik üniversitede sahip olduğunuz zamanı toplum için, doğa için veya tamamen kendi geleceğiniz için geçirmek çok mantıklı bir karar olacaktır. Gelin hep beraber bu organizasyonlardan bazılarına bakalım, ama lütfen bakmakla kalmayıp daha sonra oturup düşünüp, bu güzel.


Dünyanın uzak ya da yakın, bambaşka bir ülkesinde ya da kendi ülkende farklı bir şehirde bol bol iyi ve kötü anı biriktirebileceğiniz en güzel yollardan biri “ gönüllü çalışma” deneyimi. Vakfınızda gönüllü olarak çalışmak istiyorum, size nasıl yardımcı olabilirim? STK’lar hem kendinizi geliştirmeniz hem de topluma katkı sağlamanız için en ideal yerlerden biri çalışmak için.


Hayvan severler derneği vs. Buralara üye olup, paylaşım yaparak sokakta görd�.


Dünyanın neresinde olursa olsun din, dil, ırk, millet, ülke ayrımı yapmadan savaş veya afetlere maruz kalmış, acil yardım bekleyen insanlara ulaşmaya çalışıyoruz. Arama Kurtarma Daima hazır durumdaki arama kurtarma ekiplerimizle doğal afetlere hızlı ve etkin bir şekilde müdahale ederek mağdurların temel ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Yardım kuruluşlarında nasıl gönüllü olurum?


Değişik ülke ve kültürlerden gelen gönüllülerin kamu yararına projelerde, günde ortalama 5-saat gönüllü çalışarak, bunun karşılığında konaklama ve yemek için herhangi bir ücret ödemeden kaldıkları kamplardır. Aslına bakarsanız sosyal bilimler, mühendislikler, sağlık, bilgi işlem, yabancı diller gibi birçok alandan mezun kişiler insani yardım kuruluşlarında çalışabilirler.


Bu alanda çalışmak için bana kalırsa mezun olunan bölümden ziyade takım çalışmasına yatkınlığınız, değişikliğe ve çok yer değiştirmeye uyum sağlamanız, iletişim, empati ve yabancı dil gibi. Bunun sonucunda kuruluş, hedeflerine daha kolay ve çabuk ulaşırken, gönüllü ise kendini geliştirme imkanı bulacaktır.


Bunlara dikkat edildiği takdirde karşılıklı tatmin ve memnuniyet sağlanır. Bende bu proje de çalışmak isterim. Selamlar, Öncelikle bu güzel. Maddi bir beklentim yok.


Ama benden de para çıkmasın. Gönüllü Olmak, Gönül Vermek. Bunu dilerseniz bireysel olarak, dilerseniz kurumunuz aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz. Derneğin tanıtım toplantısına katılım, Bir Dilek Tut gönüllülük.


Cok duygulu ve içte. Lösevin şübesi burda yok malesef facebooktan yada internet sitesinden gönüllü üye oldum, ama ben aktif çalışmak istiyorum, ve o kadar araştırmalarıma rağmen başvuracak bir yer bulamadım.


Nasıl desem sonuçta herkesi almazlar olumsuz bişey duymaktan korkan biriyim, burda böyle yardımcı olan. Yeni gelen göçmenlere burada yardım etmek istiyorum, " diyor, Bithang. Konu: yardım kuruluşunda çalışmak.


Bu kurumlardan bazıları barınak, bazıları rehabilitasyon merkezi olarak faaliyet sürdürüyor. Ben yaşında bir kızım. Siz de yardım için kolları sıvadıysanız, gönüllü olarak çalışmak isterseniz ulaşmakta güçlük çekmeyeceğiniz bir kurum bulabilirsiniz.


Müslümanlardan alınan bağışlarla dönen yardım kuruluşlarında maaş karşılığı çalışmak caiz midir? Elbette caizdir yeter ki idarecileri maaşı ve yardımı hangi bütçelerden verecekleri konusunda bilgi sahibi olmuş olsunlar. Bu süre içerisinde gönüllünün grup içerisindeki yaklaşımları, çocuklarla iletişimleri ve çalışma sürecine uyumu sosyal servis ve grup sorumluları tarafından takip edilir.


Merhaba, Manisa'da yaşıyorum ve bulunduğum ilde barınak gönüllüsü olarak çalışmak istiyorum. Barınağı gidip gördüm fakat hali beklediğimden daha da kötüydü. Kızılay, uluslararası faaliyet göstermektedir.


Benim sorum, oraya bakım ve temizlik için gideceğim ama orada kullanacağım aletleri, temizlik malzemelerini kendim mi temin etmem. IKSV de Çalışmak istiyorum ne yapmam lazım?


Bahsettiğim yari zamanlı veya gönüllü pozisyonlar değil. Baya baya yönetici,organizasyoncu, basın yayın, planlama vs.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi