Sevgilimle aramı düzeltmek için ne yapmalıyım

Artık tamamen ilişkiyi yönlendiren kişi siz olursunuz. Sevgiliniz büyünün etkisi altında olacağı için siz ne isterseniz yapacaktır. Bu şekilde ilişkinizi kurtarabilir ve. Sevdiğim bir adam vardı.


Sonunda onunla bir ilişkiye başladık ama bir türlü iletişim kuramadığımız için ayrılmak zorunda kaldık. Bugün sevgilimden ayrıldım ne yapmalıyım sorusu ne kadar da çaresizce sorulmuş bir sorudur. Nedenler niçinler aslında geride kalmış sonuç ve amaca odaklanılmıştır.


Kimisi ailesinin istememesi nedeniyle ayrılık yaşarken, kimisi sevmelerine rağmen anlaşamadıkları için ayrılırlar. Hatta aldatılma ve ilişkilerine üçüncü kişinin dahil olması nedeniyle de ayrılan. Ne o mesaj atıyor ne de ben ona yazıyordum. Ayrıldık mı ara mı verdik bilmiyordum.


Sevgilimle aramı düzeltmek için ne yapmalıyım

Ama hayatına başka bir kızı almamıştı en azından ben öyle biliyordum. Yaklaşık bir ay olmuştu konuşmayalı. Bu mutluluk celbini yaptırdıktan sonra bir süre beklemem gerekti.


Mutluluk celbi yaptırdık. Daha sonra aradan biraz zaman geçtikten sonra gerçekten celb işe yaradı. Artık sevgilim ben nasıl istersem o şekilde davranmaya başladı.


Birbirimizi seviyoruz onun. Benim senelik bir ilişkim var onu çok seviyorum, kaybetmek istemiyorum. Bir ara ayrıldık ve o başkasıyla çıktı sonra ben bu kızı dövdüm falan.


Kalplerini birleştiren iki insanın hayatı paylaştığı ve zorlukları beraber göğüslediği bir gerçektir. Hayatımıza bir insan girdiğinde yalnızlıktan uzaklaşırız.


Karşı cinsle olan bu ilişkimiz, ayrıca hayatın anlamına ve önemine yönelmemize de. Bir sevgilim var aydır çıkıyorum bir ay önce ara vermek istedim çok üstüme geliyodu bunaltmıştı ve kavga çıkarıp duruyordu, sonra ayrılmaya yeltendi. Psikolojimi düzeltmek için ne yapabilirim? Bu soruları kendinize sorarak ve bu motivasyonlarla, zor zamanlarda psikolojinizi düzeltebilirsiniz.


Doğru ve sağlıklı bir şekilde beslendiğinize de emin olmalısınız. Derslerimi düzeltmek için ne yapmalıyım lütfen bilgilendirirmisiniz?


Eskiden çok güzel derslerime özen gösteriyordum ve şimdi ise derslerim çok kötü oldu hoca birşey sorduğunda makarasına cevap veriyorum. Merhaba hocam erkek arkadaşımla evlenecektik sevgisinden eminim yıl sonra doğu görevi bitince evleneceğiz yılı geçti yıl sonra dönecek beni seviyor eminim ama aydır ya vedud esmasiyla beni daha çok sevmesi ve evlenmek için zikir çekiyordum ama bana bazen sıcak bazen soğuk davranır oldu bilmiyorum bazen niye böyle sogugum diyor ama.


Kızlarla aramı düzeltmek için ne yapmalıyım ? Arkadaşlar başlıkla dediğim gibi benim kızlarla aram hiç iyi değil. O yüzdende karşı naısıl davranmam gerketigini bilmem. Kısa zaman önce sevgilime aramız bozulmuştu kavga etmiştik. Ben her zamanki kavgalarımızdandır nasıl olsa barışırız diye düşünmüştüm ama olmadı barışmadık.


O an yıkıldım ve ne yapacağımı bilemedim. Sevgilim bu kez benden ayrılmak istediğini söyledi. Aradan zaman geçti ama hiçbir şekilde onunla.


Kalbinizde iz birakan biri oldu mu ? Iliskinizde sizin için sevmesi mi daha önemli, sadik olmasi mi ? Peygamber (s.a.s.) bir hadisinde "yedi şeyden sakınınız" buyururken ikinci sırada "sihir yapmayı" zikretmiştir. Hele birde bu ay lösemi teşhisi kondu ona suçluluk da hissediyorum çok üzdüm çünkü onu başına ne geldiyse benim payım da büyük ayrılamam da ondan çöker tamamen.


Bazen ten uyumunuz olmadığını fark edersiniz, bazen de gerçekten aşık olmadığınızı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi