Benim arşiv kaydım var nasil silecegim

Faruk - Hocam benim şimdi adli sicil kaydım var uyuştırucu kullanmaktan yılay yazıyor sene oldu ehliyet alamıyor memnu hakların iadesini isteyebilir miyim nasıl ehliyet alacam bi. Benim de Arşivde kaldım var sene dir silinmiyor gereğini n yapılacak olmasın i arz ederim. Benim arşiv kaydım var silmek istiyorum olmuyor.


Merhaba benim sene önce hırsızlıktan arşiv kaydım var. Benim sabıka kaydımda tane ceza gözüküyor. Birisi yaralamadan dolayı diğeri de silah yakalatmıştım. Bunlar silinebilirmi.


Sabıka kaydım tertemiz olur mu? Adli sicil arşiv kaydına alınan bilgilerin silinmesi için yıl sürenin geçmesi gerekmektedir. Detaylı bilgi için Tahancı Hukuk Bürosu avukatlarından hukuki yardım ve danışmanlık alınız. Benim bir sorunum var, banada yardımcı olabilirmi siniz?


Benim arşiv kaydım var nasil silecegim

Benimki de bir çok kişinin yaşadığı bir sorun yalnız ben çok aramama rağmen yanıtımı. Adli Sicil “Arşiv Kaydı” Ne Zaman Silinir? Adli sicil kaydı ile “arşiv kaydı” kavramlarını birbirleri ile karıştırmamak gerekir. Alınan mahkumiyet kararları öncelikle adli sicil kaydına işlenir.


Benim arşiv kaydım var nasil silecegim

Sonrasında belirli koşulların ger�. Ban gelen bir telefonla güvenlik soruşturmasına takıldığımı ve Pazartesi iş başı yapmammam gerektiği söylendi. Fakat benim herhangi bir hükmüm veya sabıka kaydım, herhangi bir örgütle kaydım yok bunu özellikle. Nasıl bir yol izlemem lazım arşive alınma tarihinin üstünden yıl civarı geçti.


Herhangi bir hak yoksunluğu verilmemiştir. Benim tane para cezam var adli para cezası biri basit yaralama diğeride tartışma esnasında karşı taraftaki insana sinir aninda hakaret etmemdi. Eger ödersem arsive alinir. Ozaman soruşturmam olumlu olurmu.


Keske bunlarda olmasaydi. ADLİ SİCİL KAYDI SİLME DİLEKÇESİ Adli sicil ve arşiv kayıtlarının silinmesi için gerekli sürelerin tamamlandığından emin olunduğunda dilekçe aşağıda örnekte verdiğimiz gibi oluşturulabilir. ADALET BAKANLIĞI ANKARA ADLİ SİCİL İSTATİSTİK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE ADLİ SİCİL VE ARŞİV KAYDININ SİLİNMESİNİ TALEP EDEN : A Soya TC Kimlik No, Adres TALEP.


Oncelıkle Selam Aleykum kolay gelsın yaşında arkadaş kurbani oldum. Arkadaslar okulun camını kırıp iki top çaldılar bn yanlarında ayrılırken beni de görmüşler mahkemeye çıktık konut konulmazlıgından beraar vermiş hırsızlıktan sene dört ay hapis cezası verdi bu cezayı da denetime çevrildi sıkıntısız bitirdim. Avukat bey merhaba.


Kadın sığınma evlerine gittim. Ben kaçış yolu aradım. Savcılık tutuklama kararı vermedi. Hakimde de şikayet kaydım var. Serbest bırakıyorlar. Mahkemeye de çıkmıştım. Bu hizmeti kullanarak Adalet Bakanlığı tarafından verilen adli sicil kaydı bilgilerinize erişebilirsiniz, bilgilerinizin bir kopyasını alabilir ve işlemlerinizde kullanabilirsiniz. SABIKA KAYDIMIN silineceği söylendi.


Arşiv soruşturması gerekçe gösterilerek tazminatsız işten atılan yaklaşık Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi işçisi var. Hak İş’e bağlı Hizmet İş üyesi olan işçilerden 3’ü işten atılan Ege Üniversitesi işçileri ile birlikte direnişte. Sendikaları Hizmet İşin kendilerine sahip çıkmadığını söyleyen kadınlar “Hükümetin kadro düzenlemesine.


Benim arşiv kaydım var nasil silecegim

Sık gitme sebeplerimden biri tahmin edebileceğiniz üzere sürekli çalışmam gereken bir şeyler var. Aslında sadece ders değil, aynı zamanda doktora başvurularını da derleyip toplamaya çalıştığımdan uğraşacak bin tane şey var. Son zamanlarda okuyucularımız tarafından en çok sorulan soruların başında geçmiş vergi kaydı, oda kaydı ve şirket ortaklığına istinaden vergi kaydı ile ilgili düzenlemelerin torba kanun ile yapılıp yapılmayacağı.


Binlerce kişinin beklediği geçmiş kayıtlara istinaden Bağ-Kur tescili yapılması ile ilgili bir düzenlemenin torba kanunlarla yapılması hakkında bir. Zeynel bey cevap verirseniz cok önemli benim icin. Soru: Benim babam bakkal dükkanı çalıştırmakta, fakat maliyeye ve herhangi bir sigortaya kayıtlı değil.


Eğer doğruysa bundan sonra nasıl olur, ne.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi