Avon temsilci şifremi unuttum

Avon temsilci şifremi unuttum

Unuttum Oturum zamanı doldu! Avon ’un mis kokulu rengarenk dünyasına hadi gelin adım atalım. Dünyanın en büyük kozmetik markası olan Avon, Türkiye’de binlerce temsilci ile hizmet vermektedir. Avon ’a temsilci başvurusu yaptıktan sonra onaylanan her arkadaşımıza birbirinden benzersiz temsilci numarası verilmektedir.


En sık yaşanan sorunlardan biri de unutulan şifrelerle alakalı olmaktadır. Bunun çözümü oldukça kolay olup, iki dakika içerisinde hemen yeni bir şifre alabiliriz.


Aşağıda yer alan bağlantıya tıklayarak işleme başlayabiliriz. Müşteri girişi yaptıktan sonra sağ üst köşede isminin bulunduğu alandan "Hesabım"a giriş yaptığında Kişisel Bilgilerim" sayfası çıkıyor. Ben daha önce yeni şifre uygulamasını yaparak şifremi almıştım ama unuttum.


Yine aynı şekilde bilgisayar ve mobil cihazlar üzerinden anlatım yapacağım. Oluştur butonuna tıklayarak 2. Adımda temsilcilik ve şirket yükümlülüklerini okuyabilirsiniz. Temsilci Girişi Dergi Seçiniz.


Bilgi sayfada sizinle açık olarak paylaşılmıştır. Ardından sayfanın sol alt köşesindeki DEVAM butonuna tıklayarak sizden istenilen doğum. Avon temsilcisi olanalr için yazımızda nasıl şifre alabileceklerini anlatılmıştır. Bunların dışında şifreyi unutan bir temsilci de giriş yapma hakkına sahip olmayacaktır.


Bu durumda ‘şifremi hatırla’ kısmına tıklayarak yeni bir şifre oluşturmak gerekecektir. Tüm bilgiler burda. Evet, arkadaşlar yukarıda yer alan listeden de görüldüğü gibi birçok alanda kullanacağız. AVON Mobil ile işinizi İnternet ortamına taşıyabilirsiniz.


Sipariş girişi, takibi, ödeme, iptal, iade, temsilci kaydı, yönetimi, katalog gönderimi ve daha fazlasını bu ortamlarda kolayca yapabilirsiniz. Ben her yazımda mutlaka iyi muhafaza edin, ezberleyin desem de maalesef bu numarayı unutan binlerce arkadaşımız olacaktır. Sorun değil, tekrardan geri alabilirsiniz.


Bu konuda size satış lideriniz yada bölge satış yöneticiniz yardımcı olacaktır. Birinci yöntem Avrupa networking e üye olurken eğer eposta bilgilerinizi girdiyseniz. MISSION IMPOSSIBLE: Finding the real, extra virgin olive oil. National geographic gets it all wrong - Duration: 24:35.


Koşulları okudum ve kabul ediyorum seçeneğine tıkladıktan sonra Kabul Et butonuna basıyorsunuz. Avon şifremi unuttum veya kaybettiğimde ne yapabilirim.


Avon temsilci şifremi unuttum

Sistem üzerinde bulunan şifremi unuttum kısmını kullanmalısınız. Eğer şifrenizi unuttuysanız. Ne şifremle giriş yapabiliyorum ne de şifre sıfırlama maili gönderiyor sistem. Sayfam güncelleniyor daha s. Geçen süreçte ülkede hizmet vermeye başlayan marka doğrudan satış sistemi ile çalışmaktadır.


Waterbox numarası, tanıtım temsilcisi girişiniz yapılırken size özel verilen haneli numaradır. Bayi Başvuru Formu. Peki nasıl oluşturacağım diyenler alttaki linki inceleyiniz. Bu durumda yapmanız gereken tek şey Avon Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmektedir.


Avon temsilci şifremi unuttum

Beni hatırla Giriş Yap. Sık Sorulan Sorular.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi