Personel İmza çizelgesi meb

Personeli Kasım Ayı İmza Çizelgeleri. Akçakale İlçe Mill. CİZRE CİZRE MEM DEVAM ÇİZELGESİ. ARDAHAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.


BAKAN SELÇUK, TEMMUZ D. Yılı Öğretmenlerin İller Arası İsteğe Ve Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme Başvurusu.

MZA ÇİZELGESİ İŞBAŞI İMZA ÇİZELGESİ FİRMA UNVANI : İŞE BAŞLAMA İŞTEN ÇIKIŞ NOT TARİH ADI SOYADI SAAT İMZA. EBA (Eğitim Bilişim Ağı) üzerinden canlı sınıf uygulamaları ile uzaktan eğitim süreci devam ediyor.


Nisan itibariyle EBA canlı ders zaman çizelgesi de güncellendi. Güncellenen programı haberimizin içerik kısmında bulabilirsiniz. Hizmet Bölgeleri Çizelgesi dikkate alınacaktır. Aksaray ilinde Sultanhanı, Artvin ilinde Kemalpaşa ve Hakkâri ilinde Derecik adlarıyla üç yeni ilçe kurulmuştur.


Söz konusu ilçeler hizmet bölgeleri açısından Yönetmelik eki EK-Hiz. Her ay ay isminin değiştirilerek doldurulup gönderilmesi gerekmektedir. KUR (TYP) Devam Çizelgesi.

Kontrol Diyecekler TARİH Odayı son. Saat İmza Saat İmza Saat İmza Saat NOT : 1. Ekteki imza çizelgesi düzenli olarak her hafta Cuma günleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilecektir. Genel Müdürlük ve personel ile ilgili geçici görevlendirme onayı, yıllık, mazeret, hastalık, doğum, ölüm izni ile gerekli diğer makam onaylarını almak, bir örneğini ilgililere iletmek ve kayıtlarını tutmak.


HİTAP (Hizmet Takip Programı) personel özlük işlemlerini yapmak. Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi» projesi Milli Eğitim Bakanlığı ile AB Türkiye Delegasyonu arasında «Türkiye’deki Suriyeli Mülteciler için Mali İmkan» anlaşması (FRIT) çerçevesinde imzalanan sözleşme ile Suriyeli çocukların Türk Eğitim Sistemine entegrasyonunda Milli Eğitim Bakanlığının faaliyetlerini desteklemeyi.


Yeşil butona tıklayarak dosyayı kaydedebilirsiniz. Dosya adı: okuldokuman.


Hücrelerimize bir rakam yazdıktan sonra, bu rakamdan sonra gelecek rakamları aşağı ya da yana doğru otomatik çoğaltmak için, Doldurma Seçeneklerini kullanabiliriz. KAĞITHANE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL GÖREV DAĞILIM ÇİZELGESİ. ZLÜK ÖN İŞLEM- PERSONEL KİMLİK KARTLARI-ÜCRETLİ PER.


Author: MEB Last modif. Kapalı: Merhaba, Nasıl birşey istediğiniz hakkında detay verebilir mi. YoneticiHane daha çok. NDİR e-Okul_e-posta Şifre Talebi Klavuzu. Ders Dağıtım Çizelgesi.


Bu çizelge dışında herhangi bir. KİLİS İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Bu zaman çizelgesi kullanıcıların proje programını görsel olarak izlemelerine olanak tanır.

Aşağıdaki tabloya etkinlikler girin ve yukarıdaki zaman çizelgesinin dolmasını izleyin. Aylar arasında yatay olarak gezinmek için kaydırıcıyı kullanın. Bu, erişilebilir bir şablondur.


Doküman Yönetim Sistemi (DYS) üzerinden imza aşaması tamamlanan yazıları ilgili birimlere göndermek. Yazıcılar görevlerine ilişkin iş ve işlemlerin etkin ve verimli yürütülmesinden hukuk müşaviri veya avukata karşı sorumludur. Daire başkanı tarafından verilen diğer görevleri yapmak.


EDİLMESİ GEREKEN KONULAR LİSTESİ. BATMAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi