Kanadagiden adanalı

Adanalı güvercinlerimizin kanadını çözüp uçurmaya çalışıyorum. Kanada dil okulları hakkında yardım almak ve detaylı bilgi edinmek için ht. Kanada, yurtdışında eğitim almak isteyenlerin en çok merak ettiği ve araştırdığı ülkelerden biridir.


Kanadagiden adanalı

Mezuniyetten sonra rahat çalışma koşulları, zengin kültürü, göçmenlik politikaları ve refah yaşam standartları ile dünyanın birçok yerinden uluslararası öğrencinin ilgisini çeker. Sevgili Günlük ; Agustos Kanada’daki yeni evime tasindim. Daglarin manzarasi muhtesem. Onlarin karlarla kapli halini gorebilmek için sabrimi zorluyorum.


Ekim Kanada dünyanin en güzel yeri. Yapraklar kirmizi ve turuncunun tonlarina dönmeye basladi. Bir atla kir gezintisi yaptim ve bir kac geyik gördüm. Ağustos Kanada’daki yeni evime taşındım.


Kanadagiden adanalı

Dağların manzarası muhteşem. Onların karlarla kaplı halini görebilmek için sabrımı zorluyorum. Kanada günümüzde, ekonomik zenginliği ve göçmenlere uyguladığı ılımlı politikalar sayesinde, küresel araştırmalarda Amerika ve İngiltere gibi ülkelerin yanında yer alarak, bir üniversiteye başvurmak ve mezun olduktan sonra ülkede kalıp çalışmak isteyen uluslararası öğrencilerin en çok tercih ettiği eğitim destinasyonlarından biri haline gelmiştir.


Kanadagiden adanalı

Kanada hakkında bilgi almak, en detaylı gezi rehberleri ve deneyimleri okumak için Valizim\'i ziyaret edin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçİ çalışma saatleri çizelgesi örneği excel

Ceza dava dosyası örneği

Telefon direği kaldırma dilekçesi